|  | 1. Jakie są koszty wysyłki? Koszty są zależne od towaru i przeważnie ustalane indywidualnie.
2. Czy istnieje możliwość instalacji sprzętu przez firmę Gastro Concept? Tak, zawsze istnieje możliwość instalacji sprzętu w miejscu jego pracy.
3. Czy firma Gastro Concept świadczy usługi serwisowe? Tak, gwarancyjne jak i pogwarancyjne.
|
|  |
gastroconcept@gastroconcept.pl
Sprzedaż: 604 395 310
Serwis: 0 58 661 38 53
Adres:
Gastro Concept
ul. Morska 145
81-206 Gdynia
NIP: 957-051-69-46
REGON: 220107963
|
Z uwagi na zróżnicowanie towaru koszty wysyłki są zawsze podane w opisie produktu lub uzgadniane indywidualnie. Poszczególne urządzenia różnią się od siebie wagą i gabarytem. Zawsze staramy się znaleźć możliwie najtańszy i najbezpieczniejszy środek transportu. |
|